Unit Khidmat Korporat

Apakah saluran maklum balas/aduan yang disediakan oleh LADA?

Maklum balas/aduan boleh disalurkan melalui atas talian iaitu e-mail support@lada.gov.my , laman web www.lada.gov.my , laman sosial rasmi LADA dan juga secara fizikal dengan mengisi borang maklum balas pelanggan.

Apakah saluran maklum balas/aduan yang disediakan oleh LADA?2021-07-25T15:59:22+08:00

Berapakan lama aduan akan diselesaikan?

Aduan am LADA akan diselesaikan dalam masa 7 hari bekerja manakala aduan yang melibatkan peruntukan kewangan akan diselesaikan dalam masa 30 hari bekerja. Aduan pelbagai akan disalurkan kepada agensi berkaitan untuk tindakan.

Berapakan lama aduan akan diselesaikan?2021-07-25T15:58:51+08:00

Apakah kategori sumbangan CSR LADA?

Sumbangan CSR LADA mempunyai 4 Teras Utama: Kecemasan / Kemalangan / Bencana Alam Penghargaan Kebajikan dan Perpaduan Hebahan dan Publisiti

Apakah kategori sumbangan CSR LADA?2021-07-25T15:57:31+08:00
Go to Top